Nothing is going to be like before


Jag ser ut som en störd och full idiot på denna bild (fast det kännetecknar nog mig rätt bra?)
men var ändå tvungen att lägga in den, på grund av att jenkan är så jävla snygg
och på grund av att jag saknar persika.


Sen kan Sara få en puss också eftersom hon va sjuk idag!

Idag fyller min älskade mormor 68 år! GRATTIS! va där och åt idag innan jag övningskörde med en retard? haha hur fan vågade jag? skrattade på mig! ännu en dag med skratt alltså. härligt det. dock får jag panik. det är vecka 17 nu och det är så mycket som ska göras. Sp07b, hur fan ska vi klara detta?!

Kommentarer
Postat av: Persika

aaw gumman, ja saknar dig också , men snart har halva tiden gått, jag har det jättebra här borta förutom att jag saknar dig såklart! när ja kommer hem så blir de party som bara faaaan! vi MÅSTE prata på skype snart alltså, imorrn jobbar ja bara förmiddagspasset sen är ja ledig till fredag så vi borde hinna prata nåt då:) pusss på dig underbara flicka<3

2010-04-27 @ 19:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback