Mitt sista påsklov är nu över...

Sad but true. Sitter nu i skolan och har håltimme! inte så värst roligt.

Min andra halva på lovet var great! På onsdagen skulle jag ut med Persika, Sara och Sofie. Vi planerade att vara hos mig innan när Jenkan ringde:
Jenkan: Hej Josse, du, kan jag gå ut med er? Linda kunde inte.
Jag: Självklart. Vill du komma hit innan?
Jenkan: jaa... fast vet inte om det blir stressigt.
Jag: okej, men då kan vi möta upp dig inann vi går till Steel?
Jenkan: Mm...
Jag: Eller ska vi komma till dig?
Jenkan: JAAA!! GÖR DET! JAG HAR LADDAT UPP MED CHIPS.

Haha, jenkan, du är så jävla söt.
Ja, så vi hamnade hos hasselnöten där vi hade en toppenkväll och på steel blev det minst lika bra. Vaknade upp med blåmärken och minnesluckor.. men det är väl great?

På fredagen var det dags igen men då blev det bara jag, persika och eidhem som pallade. Satt och drack vin och pratade minnen från vallhov! haha kan inte förstå hur längesen det faktiskt var nu...
Blev en riktigt bra kväll det också. Fick marias knytnäve rätt upp i nyllet. haha, ont men riktigt roligt. ni skulle sett min min. och i några sekunder såg jag absolut ingenting. haha.
Dans på Kharma Lounge. Drog dock hem vid halv två då jag fortfarande var seg sen onsdagen :)

Jaja, väntar nu på att svenska c lektionen ska börja så man får åka hem någon gång. Ska träffa baby wikgren på eftermiddagen.
Bilder från dessa dagar får komma upp senare.
ha en toppendag i solen!

LOVE

Kommentarer
Postat av: maria

citat från OTH. "Graduation day. A day when we officially leave the refuge of high school and begin our real lives. But what of those lives, as we go into the world? What matters most? Is it about the things we create? The things we achieve? The awards we win? Is it about who we are when we fail?"

2010-04-14 @ 00:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback