Allting har förändrats

Hola!
Måndagen var great med majsan. ni vet när man dricker lite och snackar minnen osv och samtidigt lyssnar på "forever young" not a good idea. heh jooollåå klart det var en bra idé, dock struntade majs i sin lektion på morgonen, men det kan man ju förstå ;)

jahaja, då var onsdagen över och här sitter jag och kollar ut på det trista vädret. fyfan. gick till skolan i morse med sari och när vi kom ner vid lidl så började snöstormen. YES! kom in dyngsura i skolan, röda i our faces och vit i håret. haha vilken syn. anyway hur fort går inte tiden? Det tycker Olov också.
Jag: Så du ska bli morfar igen Olov.
Olov: Ja, därför jag går runt med mobilen hela tiden. Men herregud, man blir ständigt påminnd om att man inte blir yngre.
Jag och Sara fnissar lite lett men blir snart allvarliga igen.
Olov: Jag minns då jag stod i ett klassrum och pratade om Sovjet 1991 då det föll och då var ni knappt födda.
Det var då det slog oss. Vi blir också bara äldre och äldre.
Åh, det är så hemskt. Måste tiden gå så fort?!

Tänk, snart är sista april här. då vare ett år sen jag och några trevliga tjejer var i uppsala. INSAIN!


Nathas hand ser så äcklig ut? hahaha alldeles blåvit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback