you make me wanna scream!

tja!
nu var det ett tag sen! jag har tagit körkort så den mesta tiden har jag spenderat i bilen, believe it or not! höhö. jag och sara har varit ute på lite bilrunder då hon också nyligen tagit körkort!
skolan är igång på riktigt och igår hade sp3b redan sitt första prov och i morgon väntar ännu ett.
jag ska träffa sara snart och plugga..frågan är bara..vem ska köra? höhö

Daria är taggad på Cypern. SO AM I! fy fan vad roligt! det vore guld! får spekulera kring det där mer.
nu blire till att lyssna på lite musik och vänta på att sara ska bli klar!
och ja just ja, jag var ju på bio i lördags med tjejerna. Jag och Linnsan stod för skjutsen. filmen var kanon! gå och se "Inglorious Basterds" om ni känner för't. kvällen var great med tjejerna överhuvudtaget så klart.

jag ska försöka träffa miss berger i helgen! god, det var föööör länge sen!
men nej, nu ska jag dra mig.
CIAO!

berlin:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback