home sweet home!

Berlin. What can I say? Vilken underbar stad!
det var både lycka och sorg under resan. historian knackade på vilket tvingade fram starka känslor hos oss allihopa. Jag har lärt mig så otroligt mycket och nu ser jag och sp3b fram emot kvällen i Oktober då vi ska dela med oss av allt vi upplevt!
tack vare denna resa har man kommit klasskamraterna närmare också, vilket bara det är en enda stort PLUS! jag vet nu saker om vissa som jag aldrig hade fått reda på utan denna resa!

dock är jag nu väldigt sjuk. hostar hela tiden och känner mig väldigt nere. dock ska jag bli frisk till helgen, DET SKA JAG! för då ska vi ut och göra stan. trust me! sen vill jag träffa sofie också! nu var det ett tag sen sist, and I miss you! dock vet jag att du alltid finns kvar, även om det går veckor emellan våra möten!

jag slänger väl in en bild från Berlin. Denna är på min och majsans framtida bil. vi ska börja spara nu, så kanske vi lyckas glida runt i den här sommaren 2025

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback