Berlin imorgon!

kan inte förstå hur fort tiden har gått. i morgon klockan nio rullar bussen iväg med, nästan, hela sp3b. vi kommer vara i trelleborg vid elva tiden på kvällen tror jag och åker då båt till Tyskland. Jag hoppas att denna vecka kommer att bli väldigt givande, vilket den såklart kommer att bli.
Jag och tre till tjejer från klassen kommer skriva blogg från Berlin så att fler kan ta del av resan. Så kika mer än gärna in på Sptrebiberlin.blogg.se och läs mer där under veckan! :)

jag kommer sakna alla mina fina pärlor här hemma så oerhört såklart. men det är ju tur att jag har tjejerna från klassen med mig åtminstone. och jag hoppas att natha ringer mig i morgon när jag sitter på bussen. jag menar, jag kan ju inte lämna landet i hela åtta dagar utan att prata med bruttan!


Berlin by night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback