Jag är glad idag...

Dock tänker jag väldigt mycket på Daria. D, I miss you och jag hoppas verkligen att du blir frisk snart så att vi kan ses snart igen och sjunga högt till "missing you" :)

Idag är det fredag, sjukt skönt! dock bevisades det bara i morse hur stressad man faktiskt är inför allt plugg och alla kommande prov. Jag hämtade Sara kvart över tio i morse. Sen åker vi till skolan, men blir förvånade. varför är ingen där? vi sitter och väntar då några från klassen kommer ut ur datasalen.
Vi - "har vi börjat?"
Dom - "eeeh, vi har slutat?"
Vi - "började ni tidigare?"
Dom - "neeeej, vi slutar alltid kvart i elva.. vi börjar tjugo i tio"
JAG DOG!!! det har aldrig hänt mig förr. det kanske inte är någon big deal för vissa, men för mig kom det som en chock.
Jag och Sara vet mycket väl att vi slutar kvart i elva på fredagar. ändå trodde vi att vi började den tiden idag.. GOD! hur fel det kan bli ibland.

aajjaaa nu ska jag se till att få något gjort.. sen väntar ju Idol (MICHAEL JACKSON TEMA!!!) och sånt där annat roligt :), sånt som man väntat ett bra tag på nu :)
bilderna ceeeepaar sig ju, så det blir ingen bild idag!

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback