Igår sa vi tack till Michael i himmelen!

herregud! kvällen igår var helt störd! är ett mirakel att jag sitter här idag! hahaha helt jävla sickt! jag tänker inte berätta vad som hände, jag skäms för mycket, men det som hände var helt jävla unbelievable! Jag, natha och en volvo v70 fungerar inte direkt som handen i handsken. dock har jag ALDRIG och då menar jag ALDRIG haft en så rolig bilfärd någonsin, in my life! hahah middagen var god också, hjärtat bjöd mig som grattis till mitt körkort! du är bäst horan min! och idag är det bara 47dagar kvar till din artonårs dag! då ska vi göra UPPSALA eller om det blir SANDVIKEN osäkert! haha

iaf så har denna dag varit så otroligt seg. nu åker jag och hämtar sara för idag är en snackdag! något har hänt och jag behöver få veta! för det är det jag är här för!
ha en trevlig kväll!!!!!!!!!!

och just ja, i fredags hade någon satt upp en plansch om Bulgarien i skolan.. nått engelska arbete i guess. och jag såg SUNNY BEACH!!!! åååh take me back! KONTI-FUCKING-NENTAL!
BYE!

SERIÖST! HITTADE EN SKIVA MED GAMMLA BILDER! NATHA DU KOMMER DÖDA MIG! hahahah kommer aldrig glömma din "punk" tid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback