HÖSTLOV!

Det känns så otroligt underbart nu! höstlovet är äntligen här! dock kommer jag behöva plugga denna vecka också, men ändå! man kan sova hur länge man vill och man behöver inte passa massa dryga tider.
idag var jag och klippte mig i gävle hos marias syster, Sussi! det blev riktigt bra! nu känner jag mig äntligen fräschare igen. för det var ju på tiden att man fixade till utväxten..

sen har jag beställt studentmössa och arbetat med projektarbete i skolan. nu ska jag plugga och sen ska jag träffa lite föööölk.
blire uppsala imon kanske?

aaajaaa nu väntar psykologi. och eftersom det inte går att lägga upp bilder nu så får jag slänga in en som finns i arkivet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback