Cause when I'm with them, I'm thinking of you.

Jag kom bara att tänka på hur otroligt mycket saker som hänt under dessa, snart, tre åren på gymnasiet. herregud. det är helt sjukt. och snart är den här tiden slut. vad händer då? jag hoppas att det här sista året kommer bli otroligt roligt och bjuda på sjukt mycket roliga stunder.

jag kom också att tänka på hur glad och lättad jag är för Rebeckas skull. hennes klass verkar vara toppen, och jag kan inte vara mer glad för hennes skull.
tack och lov för att du är hemma i Sverige också. för vad äre som lyser upp ens gråa vardag om inte ett "TJENA LARSSON" i korridoren. haha i love you girlfriend.



Kommentarer
Postat av: Rebecka

haha men det är väl klart att man blir glad (: måste göra nåt nån dag nu ju!! <3

2009-10-15 @ 13:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback