Berlinnight

Gårdagen var crazy! gud vad jag och mina tjejer fick slita hårt i skolan. stress hit och stress dit. skolfotografering, haha blir nog bra det där.
man kom hem vid fyra och skulle vara i vallhovskyrkan halv fem. Yes! så det var ju bara att byta om kläder och tvätta bort lite svart kring ögonen.
Berlinkvällen blev riktigt bra! alla var sjukt nervösa innan, men alla gjorde riktigt bra ifrån sig. Jag, Linnsan, Daria och Majsan lyckades också bra med att vara konferancierer. kvällen höll på från sex till nio. haha , joo segt blev de på slutet, men jag tror alla var nöjda efteråt.

nu var Berlin över alltså, sorgligt men ändå otroligt skönt. Denna tisdag ska ägnas åt plugg och tandläkarn.
have a nice day!

Sp3b in potsdam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback