this girl tries her best every day.

då är två dagar avklarad på denna vecka. i måndags blev jag "dränkt" i skolan. eller ah, det var ju några töntar som ställt nånting med vatten i som ramlade över mig när jag kom ut från toan. skitkul tyckte jag. har hört i efterhand att det inte var menat att det skulle ramla över mig, men so? hämnden är ljuv så watch it. höhö

anyway.. nu lär jag bara få ur mig lite. hur fort går inte tiden?! idag när jag och sara var ute och gick i skogen i mörkret så kom jag att tänka på trösken-natten i ettan! I ETTAN! förstår ni hur längesedan det är? nu går vi tjejer i trean. det känns på ett sätt som att den där trösken-natten var igår. shit, den kvällen betydde så otroligt mycket.
tvåan susade förbi ivärldens fart. hammar är ett minne blott och nu är vi inne på vårat tredje år. TREDJE! skjut mig. nej, jag skojja. men herregud. THIS IS OUR TIME TO SHINE! snart står vi där på kullen med våra vita hattar. jag kommer grina. av lycka och av sorg. jag menar, gymnasiet is the easy part. vad fan ska man göra sen?

jag sitter och läser gamla blogginlägg av migsjälv nu och det gör otroligt ont att veta att mycket har förändrats. varför var allt bättre förr? jag saknar sp1btjejer. all of them.

just know that my arms are wide open

Kommentarer
Postat av: Rebs

haha det där är ju en bild det där också ;D Saknar tiderna i ettan! Hur roligt som hellst ju! Allt dansande i korridorerna, alla tårtor, spöknätter ;) You name it!

<3<3

2009-11-11 @ 12:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback