sunday, oh fucking sunday.

som säkert alla vet vid det här laget så är söndagen, enligt mig, den värsta dagen på hela veckan. usch vad söndagar får mig att må dåligt. idag sov jag länge, för länge. sen har jag bara slappat mig igenom hela denna äckliga söndag. åt fett också med min vän fröken Andersson, talked some gossip with jen, och hälsade på majs innan jag åkte hem. nu ligger jag här helt dead i sängen och kollar på "ensam mamma söker". därefter ska jag kika "one tree hill" innan ögonen sviker mig.

GUUUUUUUUUD vad jag inte kommer palla denna vecka i skolan. förhoppningsvis kommer dagarna rusa iväg. det tror jag starkt på.
jag hade det roligt igår kväll. och jag drack inte ens alkohol. jag umgicks med persika. vi åkte bil och kikade film. skjutsade min pappa också.. haha han kan vara bra rolig ibland han.
jaajaaaaa nu fortsätter jakten på kärleken för mammorna.

GE MIG HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback