stina böcker man... vilket cp.

hon kastar ut sina misstag på mig.

stina säger:
eller hur, dom vågar inte ta oss bara. det är de som är grejen. vi är FÖR snygga
josefine säger:
jag menar det!! vi är ju liksom riktiga djävular.. dom som inte fattade att vi inte var utklädda i fredags, fuck them liksom (och ta inte det bokstavligt) haha
stina säger:
haha... idiot
josefine säger:
jag är så jävla bra
stina säger:
nej?
du suger
josefine säger:
öööh? och vem fan är du att säga så?!
stina säger:
haha
du sög ju av ....... på toan i fredags, redan glömt det?
snäll tjej
josefine säger:
aah precis. det var så jävla värt det
stina säger:
hahahahahaha
josefine säger:
jag menar, vem gör inte sånt?
stina säger:
suger kuk eller glömmer det?
josefine säger:
suger kuk?
stina säger:
alla?
om man är cool
josefine säger:
precis. om man är riktiga djävular
stina säger:
JA


så sant så sant


Kommentarer
Postat av: Anonym

fjortis

2009-11-03 @ 21:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback