soon it's christmas time

helgen gick fort, för fort.
fredagen bjöd på festligheter för mig, nath, stinay och persika! det var trevligt, även om vi hamnade på en random förfest.. höhö. men det var trevligt, like always.
på lördagen skippade jag "the barbados night" hehe och stannade istället hemma med persika för lite film. blev en kort kväll, fick dock sms och fyllesamtal under nattens gång. men det uppskattas alltid (y)
jaa, söndagar är alltid extremt dryga. dock hade jag det great med stinay på kvällen.. segt att gå upp imorse bara. ville helst dö.

såå nu är iaf den sega måndagen över. kvällen spenderades på gävle sjukhus med daaad och sen med majs och sara. tog en tripp till stallet. maria blev rädd - minst fem meter från hästarna och jag fick en allergisk reaktion. höhöh. jaja.. min hals gör ont och jag är så jävla trött. så nu ska jag kika på paradise hotel och sen blire bingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback