meet me halfway

oooops..., nu har jag inte skrivit på hela helgen asså..
hur kan man sammanfatta helgen? G R E A T! jaa, den var faktiskt kanon.
i fredags firade vi the greatest miss wikgren som fyllde eighteen! riktigt bra där!
sen körde vi igen dagen efter, eller ah iaf jag, stina och jessica. party trean.. man mådde ju som man förtjänade på söndagen OCH idag faktiskt. denna dag har varit a pain in the ass för mig asså. as trött!!

stina böckerman är lite seg med att skicka bilder från fredagen och lördagen. men strax kommer dom, I promiss.. om dom är snygga och värda att se? OM dom är!

aah veckorna rusar förbi! idag skickade jag, daria och maria iväg tackbrev till alla fonder vi fick pengar ifrån när vi åkte till Berlin. på söndag är det julskyltning(läskigt fort tiden gått) och då är det ett år sedan jag och min kära klass stod och sålde saker för att samla pengar till Berlin. LÄSKIGT, jag vet!

jag älskar Berlin, lätt en av de bästa städer jag besökt. så mycket historia och så mycket liv.

hör sköts stauffenberg... och snälla stinay, säg att du vet vem det är ;)


fångad av en stormvind!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback