jävla tönt

hahah så jävla rolig kommentar om inlägget innan. vaddå fjortis är väl något positivt? gud vad jag ÄLSKAR att vara en fjortis. det gör stina också, det vet jag. as the matter a fact, vi ligger nu i varsin soffa och porrsurfar. fan vad roligt liksom.. fast egentligen spelar vi bara sten,sax,påse mot varandra på msn.. på varsin dator.. så jag antar att man borde kalla oss töntar istället? aja, choose and pick.

jag ska nu skriva på mitt tal jag ska hålla på torsdag. relationer och starka band. kul. skolan tar kål på mig! dock hoppas jag det lugnar ner sig efter jul. det har lärarna lovat så jag hoppas verkligen att dom inte ljuger oss rätt upp i ansiktet! haha

aja, nu ska jag och stina fortsätta agera fjortisar. don't you just love life? jag ska ringa min syster också. melovebiglarssa!

BYE!!!!!!


Kommentarer
Postat av: sara

sexigt brudar :D



2009-11-03 @ 23:00:28
Postat av: Anonym

vem är tjejen till vänster? hon ser fan ut som ett jävla miffo. stackars tjej

2009-11-04 @ 01:29:53
Postat av: Anonym

haha åk till sunny beach och slicka varann igen

2009-11-04 @ 18:05:23
Postat av: Malin

Du kan kanske kolla vem ip-nummret tillhör, dvs om du inte redan vet vem det är som skriver det;P



Spåra Ip

http://www.olzzon.com/gratis_sparaip.php?do=trace



- Tryck sedan på "Visa Karta". Då kan man till och med få fram på ett ungefär vilket område/byggnad de bor i. Men det fungerar bara på vissa Ip-adresser.

Tex. har man tre så kan man inte se vem det är osv.

2009-11-04 @ 22:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback