finaly wednesday

äntligen är onsdagen över, lätt jobbigaste dagen i skolan..
nu vill jag ha helg!! jag och darrkad vad duktiga i skolan idag om man säger så! pluggade filosofi så fort vi fick chansen ;) dock lär man ju prata om annat också liksom. gosssip honey, gossip. det är bra att du är lika skvallrig av dig som moi! det gick iaf bra för oss och hyllan på provet.

och jag vill tacka majs också, för att hon gör sig besväret att ge mig massa bilder från forna dagar då alla mina försvann från datorjäveln för ett tag sen.
nääää nu biter jag ihop de två sista dagarna i skolan sen står festligheter och väntar.



och om jag saknar denna brutta.. det finns nog ingen som förstår mig så som du gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback