don't stop believin'

kvällen hos hannah i trösken var riktigt bra! den tjejen har mer djur än jag trodde var möjligt! :)
vi åkte förbi spökhuset på dit och hemvägen och vilka minnen det ger. ca. två år sedan sist.
efter att ha släppt av majsan,danne och niklas åkte jag och rebsan och hämtade upp stinay. sen åkte vi runt lite och snackade. skjutsade precis hem sara och nu ligger jag här, inte ens trött.
jag är glad idag. vilka otroligt bra vänner jag har, lätt bästa i världen. vilka känslor! nu kommer jag aldrig kunna somna ju...

bilder från denna kväll kommer inom kort. nu är det bara rebsan och natha som är kvar. sen smäller det.
big larssa är hemma denna helg. me love her.


lätt snyggaste bilden! HA HA


Kommentarer
Postat av: Anonym

är vi full på den där bilden? det syns inte iallafall.. fan vilken hemsk kväll ;)

2009-11-14 @ 16:40:05
URL: http://sstna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback