ännu en vecka har gått..

och idag fick vi vårat "Berlin häfte" men allas arbeten och bilder i! tummen upp för det (y). det är så jävla skönt att det är fredag i morgon! då blir det party för då fyller ju stjärnan år! miss wikgren, lillskiten blir äntligen eighteen. åååååååååååååååh det har gått fööööööööööör lång tid sedan vi festade tillsammans nu! men i morgon!!

OCH IDAG HAR VI ETT BARN SOM FYLLER EIGHTEEN! nämligen personen med den sjukaste humorn och det bästa skrattet i världen - REBECKA IVARSSON! GRATTIS igen och ha en toppendag nu! ät lite cake åt mig.



nu ska jag och mami strax bege oss till mormor för att äta och därefter blir det hem igen - uppsats om EMU ska in i morgon - sen ska jag hänga med sara och sen vill ju liksom stinay träffa mig.. typ tio.. så jag får väl hänga utanför skolan och vänta på henne..

och ja just ja, innan jag drar, det går ju runt rykten om mig och baby. det är ju roligt. tänk att denna sandviken inte har annat att prata om. dom bara måste prata om oss liksom. hahaha skrattretande like hell!
DÖÖÖÖ liksom.

BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback