oh sweet, sweet day

SOLSKEN är det bästa som finns! åkte precis inlines med min älskade syster. sååå varmt och skönt ute! nu ska jag skriva lite på historian och sen fixa lite. klockan 18.00 kommer släkten och då blire grillning och presenter till systers ära :)
senare ikväll lutar det åt kharma. inte supasupa utan bara chilla ute på uteserveringen med jenkan med en drink i handen. kan inte bli så mycket bättre en fredag! måste höra av mig till Berger också!

BTW, skolan idag var helt störd. vad har hänt med mig!? idag när jag, linnsan och sara var på väg ut i solen är jag 100% säker på att det är majsan och hannah som går bakom mig. men när jag vänder mig och och säger en rad av min engelska redovisning (but I mean it's quite obvious that...) så ser jag två helt andra ansikten. HA HAHAHA har nog inte skrattat så mycket på länge. Linnsan och Sara rusar fort iväg före mig och skrattar och jag vänder mig om igen och bara "eeeeh trodde du var en i min klass" hahaha assså tjejerna rörde INTE EN MIN! hahah dog jag. engelska redovisningen gick helt okej iaf. sen fick jag en glädjande nyhet på naturkunskapen! Bosse är faktiskt helt okej ;) haha

ha en trevlig och solig kväll!

GUMMAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback