Linnsan fyller år .... och jag har väl underbara vänner jag...

MEN IDAG ÄR DET EN VÄLDIGT SPECIEL DAG! LINN LINNSAN ENQVIST FYLLER HELA 18ÅR!!!!! GRAAAAAAAATTTIIIIIIIIIIISSSSS GUMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!
på fredag smällere!! ;D


väldigt många har hört av sig idag och frågat hur jag mår.. thanks!! det är väl resultatet till att det blev lite för mycket av det goda igår för min del.. haha.
dock var partyt i helhet helt crazy.. haha roligt iaf. majsan och oscar hade fixat det hela riktigt bra ;) dock var det fööör många som var på styret när jag, eidem och jenkan kom dit. men snart var vi där vi också, åtminstone jag.
idag har jag druckit.. MYCKET! helt uttorkad.. sen har jag pluggat med syster och ikväll blire käk med majsaaaaaaaaaaan! men eidem då... jag måste ju träffa dig också..



that's all for right now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback