I'm so excited

let's get excited, I know exacly what I'm gonna do.

så fort jag kom hem från skolan (ca. 13) la jag mig i sängen för att läsa genetik. det gick bra till en början tills jag vaknade upp HALV fem av att jag drömt nått helt sjukt hemskt. drömde att jag och sara va i nå jävla hus med massa störda människor. det började växa naglar från min hud (HAHAHA majsan, måste varit för att vi snackade naglar innan) och mina älskade skor var halv, en ringsignal gick inte bort från min mobil. folk började jaga mig med bilen och spruta vatten. HELT sjukt. vad rädd jag var när jag vaknade.

nu har jag precis pluggat, käkat och ska nu plugga lite till innan jag ska ut på min dagliga promiss med bästa eidem.
that's all for now


lovely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback