fy fan...

för skolan. herregud.. hur kan man ha så här jävla mycket dom allra sista dagarna? jag får panik, jag får andningssvårigheter, jag får svårt att sova, jag är helt ur fokus. TVÅÅÅÅ gånger i rad har jag låst in mina nyklar i skåpet på skolan!! så nu lär jag och mamma köpa ett nytt jävla hänglås!! tacka vet jag hammars skåp (y) :(

idag fyller iaf världens bästa syster år!! hela 22 år!! herregud.. fast för mig så är hon ju fortfarande lillgrisen i familjen! gumman då! höhö tomorrow kommer hon hem så då blir det fira :)



jag saknar gamla goda tider.

skulle göra ALLT för att få ligga sådär just nu! men vänta, jag har ju typ 40 saker att göra innan sommarlovet är här. good luck larsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback