back in viken.

igår åkte jag, natha och jenkan hem till sandviken igen. vad kan man säga om valborg i Uppsala? det var riktigt roligt ett tag, iaf hade vi tjejer det! dock spårar det alltid ur och denna gång lite mer än vanligt. natha glömde nycklar, hackande tänder av kyla, angelica och natha rusade ner till stan för att leta, jag och jenkan satt kvar på asfalten och hittade en gävlebo! sen lyckades vi komma in till natha då hennes rumskompis kom, vi däckade efter 2 min. men natha hittade nyklarna iaf, för sen låg dom i sängen när jag vaknade. höhöh
men det fanns klockrena stunder också, så klart. Tack Nath, Jen, Angelica och Evelina för en trevlig kväll! :) och angelica och evelina får man förmodligen träffa igen på 60/70 :) får hoppas på det!

här kommer bilder



tyvärr men det tar för lång tid för bilderna att laddas upp här så får ge er en fortsättning sen!
nu blire dusch, mat och sen ringa majsan!
BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback