världens bästa överraskning

nu har släkten precis åkt hem. fick pengar och smycken blandannat. min syster skulle ju komma hem nästa helg för hon var tvungen att plugga denna helg pågrund av tentor osv. , men vad hör jag när jag står inne i köket och öppnar presenter? "HALLÅ!" jag fick en chock och utbrast "men gud!" sen rusade jag ut i hallen och där stod hon, min älskade syster! jag hade inte klarat dagen utan henne ;)

VÅRA CUPCAKES var delicious by the way! dock otroligt mättande. och idis, jag bjuder dig på en i veckan :)
nu pluggar syster, duktig som hon är och jag skulle också behöva. men jag måste springa upp till natha först så man hinner träffa henne något denna helg. senare ikväll blir det ev. hem till maria för plugg osv.

gårdagen var helt insain by the way. haha många spåranden+däckningar. jag var ingen av dom , sköntdet! hhöhö här kommer några bilder.





det där var några. kan slänga upp fler senare, men har inte tid eller ork just nu!
hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback