shiiiiiiiit

blondinbellas blogg is gone! can't believe it's over, mitt liv är nog över nu. hööööhöööööööööö

anyway, sitter och pluggar historia nu och ska väl göra det tills det blir tv senare, DH är BACK! och det kan ju inte bli bättre en seg och trökig tisdag som denna. kan bara slasket försvinna? jag vill ha vårvårvår och solsolsol! inte äckelsnöslask.
jag vill känna vårkänslorna och lyckan över att allt känns så ljusare (och bokstavligen är det också)
nää nu ska jag sjunga högt och fortsätta pluggandet! :) men först diskutera det otroligt stora problemet att blondinbella.se är försvunnen!! gooooooooood måste diskutera med S!
PUSSSSSSSS



Kommentarer
Postat av: Jennie



Hej Hej!



Vill du att fler besöker din sida för att läsa

det Du skriver?

Jag menar, ingen blogg utan besökare ;)

Inne hos mig finns en bra guide om hur du på nolltid skaffar fler läsare! Kolla under:

" Jennie Tipsar " :)



/Jennie - Diva -

2009-03-05 @ 14:15:48
URL: http://egosidan.blogg.se/
Postat av: rebsan

its not gone anynmore ;)

2009-03-05 @ 16:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback