my throat is killing me...

godafton.
igår vaknade jag upp med den värsta rösten och den ondaste halsen på länge! jag kunde knappt snacka och idag var det ännu värre! det kan damerna intyga. dock så gick jag i skolan båda dagarna, igår vet jag inte .. kom nog som en chock att jag vaknade sådär från att ha gått och lagt mig helt frisk, dock så gick jag idag på grund av två prov, vilka gick helt okej, trots att min hals och min röst har svikit mig several times.

nu är jag ensam hemma, legat i sängen sen jag kom hem. mamma kom hem med Svea och en marabouechoklad "amigo" från Sveas matte och husse som tack för att jag tar hand om henne i morgon :) thank you! den behövs ikväll kan man säga. nu är dom hos min morbror som fyller 34 idag! så GRATTIS och sen så klart också till JEENNIFFER "OLSSAN" OLSSON som fyller 18 år idag! hon blev nog aningen chockad när jag skickade sms. men I would never forget ;)

jaaaajaaaaa vad ska jag göra nu då? checka om febern stigit och sen lägga mig framför tv:n.. hoppas det är något sevärt! ha en trevlig kväll alla ni friska lyckliga människor där ute!
BYE!

slänger in ett par riktigt gamla bilder! haha och vi börjar med en på den nyliga 18åringen såklart!





Kommentarer
Postat av: mddlunddddd

FRUKTANSVÄRT SNYGG MAN KAN VARA.. NOT!!

2009-03-06 @ 19:44:34
Postat av: Pernilla

hej josefine! på fredag har jag 18 års fest, kom om du vill! :)

2009-03-08 @ 17:09:58
URL: http://pernillagustavfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback