första utgången

min födelsedag var great! och gårdagen riktigt trevlig! först livingroom med daria, hannah, natha, isabell och sofia. därefter blev det kharma för mig, darrkkk, syster+alla hennes sköna vänner! :) trevligt med drinkar och snack om gamla minnen.
mickan berger deltog också senare och niklas stötte man också på! haha sköning! (y)

trevlig kväll iaf och ikväll blir det inte sämre! nu är min och jenkans dag finaly here! idag smäller det. har precis klivit ur duschen, ska fixa håret, åka in till gävle, bli sminkad och sen upp till järbo för lite förberedelser! :)
ha en treevlig kväll/natt
och vi , mina vänner, vi ses ikväll! (y)
BYE!


Kommentarer
Postat av: hannie

ses om några timmar sötnos! :)

2009-03-21 @ 13:20:45
URL: http://hanniepannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback