last day before freedom

hallå!
idag hade jag min sista redovisning!! puuuuh vilken lättnad som tagits från mina axlar nu. nu är jag klar med ALLT inga rester. sommarlovet väntar runt hörnet, vilket man inte kan tro när man kikar ut igenom fönstret, inte känns det alls som det heller. antar att det kommer när man går ut ur kyrkan i morgon!
jag och maria gjorde klart frågesporten idag, som vi ska ha med klassen i morgon. sen gick vi till hammar... för... sista...gången.. ja it hurts to say. ingen kan förstå vilket underbart år vi hade där. vårat första år i gymnasiet. nu vill man slippa skolan, då ville man inte.. hammar - all that's left is memories...

...och varför bry sig om att ta ett kort på bessemer? ;) höhö nää jag och majs kände att vi var tvungna att knäppa några "dagen innan skolavslutningen" á la last year.





dock så ska det bli otroligt skönt med skolavslutning nu. åh herregud. hur mycket har man inte kämpat under detta år? sommaren ska bli toppen. rebecka är ju liksom hemma. I love you girlfriend.
och på fredag äre utgång med några brudar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback