we belong together

hey!
dessa dagar har jag pluggat till körkortet i stort sätt.
i tisdags crashade jag jenkans lägenhet på stan och där kikade vi film tills vi somnade, då vi vaknade under gårdagen hade vi några ärenden - sola - fixa ögonbryn och luncha. och tänk att vi hann allt innan nöten började jobba. gårdagen spenderades med nath. vi kikade på film och spelade kort. haha och vem tror ni vann HELA tiden. haha ååh ibland är jag bara fööör bra.
idag? legat heeela dagen här nere i mi habitacón och kikat på gossipgirl på syrrans dator. så himla bra!! "I'm Chuck Bass" (y)

nää nu ska jag kika på ännu ett avsnitt. men before i leave, idag läste jag i tidningen "+32 grader i sunny beach" oh please take me back. och tara, du får gärna också komma hem igen! haha. Mona och hennes videobloggar isn't the same. hah
looove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback