trevlig onsdags kväll!

gårdagen var riktigt bra. jag och natha "kidnappade" ida för att ge henne hennes artonårs present lite i efterskott. vi tog oss in till gävle där vi bjöd henne på mat på "kungshallen" där blev det också cider. servetrisen överraskade ida med att ge henne en otroligt god efterätt (som jag nästan åt upp. haha) och en shot. det var en riktigt trevlig kväll. vi åkte hem vid tio tiden. natha åkte då till hofors och jag och ida tog oss till jennie där hon, niklas och fredrik satt och drack lite. där blev vi bjudna på groggar och sedan tog vi oss alla in på kharma. det var en riktigt trevlig kväll, dock blev det nog lite för mycket för idag är jag helt slut.







som sagt en mycket trevlig kväll!
nu ska jag bara ta det lugnt och lyssna på lite skön musik, innan jag ska ut och gå med ida och träffa majs.
i morgon åker jag och några härliga brudar till uppsala!

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback