Sverige kan också vara härligt ibland

dagen har spenderats i nathas mormor och morfars pool. där låg hon, jag och stinay och stekte på "badstolar" och smaskade melon. götte! ikväll blire middag på klaras.

bilderna från sunny beach ligger nu på FaceBook där dom är uppdelade i två album. men jag tänkte ändå bjuda på två härliga bilder här.
Resan var ju som sagt helt jävla underbar. vi blev bjudna på champagnefest första dagen utav två svenska "festfixare" så vi gick till detta ställe "kung i baren" där blev vi helt tagna. hahahahh där spenderade vi varje kväll. det var ett skandinaviskt ställe och vi blev kallade "the hats", vilket btw är det blivande namnet på våran blivande bar vi tänker starta där nere ;). vi festade och dansade varje natt till omkring sju på morgonen. vi träffade så otroligt många härliga människor och vi hade helt enkelt den bästa veckan i våra liv. jag älskar Sunny Beach, så till alla er som rådde oss att INTE åka dit, SUCK ON THAT! :) haha. jag kan inte beskriva mer i ord hur roligt vi hade det. inte alltför snart blir det en resa två, helt klart! TARA AND MONA - THE HATS AT "KUNG I BAREN" hahahahhaha klockrent!


Kommentarer
Postat av: TARA

josse, varför hänger du på niklas rygg? blev det lite för mycket av det goda kanske?

2009-07-03 @ 17:21:32
URL: http://stinaab.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilket hotel var dere på :)?

2009-10-02 @ 02:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback