inneboende

jaaa, det är precis det stina är. hahah cptjej.
onsdagen var trevlig. dansade tills svetten rann som vanligt!
under dessa dagar har jag pluggat körkort med stina som hjälp och peppperson. det går framåt vilket är kanon.
denna fredag har spenderats på körskolan och sen hela kvällen hos natha där vi fettade pizza och spelade kort, stina kom också förbi och nu ligger vi här och kan fan inte somna för hatten kommer aldrig in på msn så stina får damp och håller mig på så sätt vaken.

nääää nu ska jag försöka få stina att hålla käft och bege mig till drömmarnas värld. jag ska drömma om pariseghjulet i Sunny Beach, min hemliga gränd där nere och hotel europas toast och hotel varna som ligger där nere. och att jag förlvar mig med mustachen.
CIAO BELLA!!!

här kommer det två härliga bilder från sunny biatch

WE LOVE CLUB LAZUR!! don't fuck with me, i'm just kidding. WE LOVE KUNG I BAREN!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback