ännu en ny vecka...

nu börjar skolan närma sig med stormsteg. det känns helt kasst att behöva erkänna det, men det är verklighet och jag antar att det bara är att njuta och ta vara på den sista tiden av sommarlovet 2009. tänk nästa år vid denna tid. då har jag och mina vänner tagit studenten! det kanske låter helt normalt för er som läser men enligt mig har åren gått så otroligt fort, nästan fööör fort.

idag lyckades jag gå upp i tid i alla fall. hurra för josefine! jag gick up vid tio och övningskörde till storvik och lite överallt med mamma och fixade lite grejer! nu har jag precis käkat lunch med padres och ska strax bege mig ner till körskolan med miss michael. där blir det plugg och sen åker bruden och jag till valbo köpcentrum för att strosa lite och sen käka på ikea.

det blev en trevlig promenad med eidem igår och vid 22 tiden mötte jag upp sofie! vi satte oss ner och snackade i evigheter, dock kändes det som alldeles för kort tid :) hehe. kom hem igen vid halv ett tiden. härlig pratstund iaf! tack för det vännen!

nu får ni alla ha en underbar måndag. själv kommer jag att få ett samtal från Grekland ikväll! det ser jag fram emot!
LOVE

här får ni en bild på världens sötaste!!

Kommentarer
Postat av: MARIA

gulligast <3

2009-07-30 @ 02:43:02
URL: http://mariamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback