You'll ask for me

näämen hallådär!
jag tänkte bara kika in här och säga att jag fullkomligt ÄLSKAR sam. jag menar, vem vill inte ha världens ångest och verkligen behöva tvinga sig själv till att plugga dom allra sista dagarna på lovet!?
sjukt mycket kärlek till SAM! nejmen seriöst, DON'T choose it.
och rebsan, ta bort SAMSAM som alternativ när du kommer hem. eller föresten, gör som du vill! I miss you, you know.

äckliga skitpiss plugg!
nu ska jag göra popcorn och fetta tills jag dör. jaa? då slipper man ju plugg iaf.
hejdå!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

haha om jag väljer samsam kan jag ju kopiera alla dina saker pucko ;) HAHA <3

2009-01-06 @ 01:15:41
URL: http://iiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback