"Yes We Can!"


Så nu är han äntligen president. jag måste säga att man blev lite rörd när han höll sitt tal inför miljontalsmänniskor+hela omvärlden typ. och det var ännu trevligare att höra hur otroligt svagt jubel bush fick när han anlände. höhö

nu är jag riktigt trött efter skolan.. dock bara två lektioner men jag blev så trött på idrotten. kanske är det för det äckliga vädret ute. haha sms:et från Daria va helt klart bäst. "Bra att det är 100minus, låst på båda sidorna och INGEN öppnar. Nu går jag hem!" sorry!
Trött är jag alltså, (om ni inte greppade det) men ska ändå plugga historia så klart. usch, ibland är det inte så lätt att vara källkritisk. sen blire sexandthecity+lite annan tv!
ha en trevlig kväll!
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback