When I grow up, I wanna be famouse.

and here we go again...
äntligen så är torsdagen över. den gick dock väldigt fort, hela veckan har gått otroligt fort och nu närmar sig det efterlängtade sportlovet (som varit efterlängtat sen jullovet slutade).
alternativ medicin var sist på schemat idag och på den arbetade jag, sara och daria på riktigt bra tycker jag. det är skönt när man känner den där arbetsviljan nångång igen.

hade ju btw samhällskunskap B prov idag, känns som det gick helt okej. men man känner alltid att man kunnat gett mer om man pluggat lite flitigare. aaaaaajaaaaa det är gjort nu iaf.

efter skolan åkte jag hem, åt mat med parents och öppnade ett brev som var adresserat till mig och vad läser man "GRATTIS PÅ 18ÅRS DAGEN!!!" fick typ en chock! It's getting close people, det var från arbetarbladet och handlade om att man kunde skicka in en text om sig själv och en BILD!!! pappa skrattade och försökte smygviska till mamma om att dom borde skicka in en skittöntig bild på mig. HA HA! han kan vara BRA rolig han.

sen blev det skön promiss med sara och hennes dogs och nu sitter jag här efter en dusch. jag hatar torsdagar, det finns ingenting vettigt att kika på eller nått. så jag funderar på att plugga nånting.
hörs!

CUPCAKES!  det vattnas i munnen+att dom är otroligt fina! Såna blir det massor den 18mars!


Kommentarer
Postat av: maria

haha fan vad roligt "jag fyller ARTON den ARTONDE mars" :D



hörde att humorn var på topp för mig idag..

2009-01-29 @ 21:37:19
Postat av: rebsan

haha cupcakes! Du ar rolig du :) Sanna ater vi till lunch varje dag typ hehe, inte den basta maten kanske ;)



Haha arton, fattar! ;)



Pga av cupcakes, dom tappa en pa golvet nyss och nu haller odm pa smetar ut det overallt, ick....

2009-01-29 @ 22:23:30
Postat av: PERNILLA

haha jag fick också hem en sån lapp, först trodde jag att det var ett grattisbrev så dom hade tagit fel på dag hahah :D

2009-02-01 @ 13:25:51
URL: http://pernillagustavfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback