that spring day... where did you go?



Jag minns denna dag så otroligt bra. Det var en varm vårdag. Jag, Rebsan och Sofie hade cyklat iväg efter skolan och solat. Jag med Rebsan bakpå åkte rätt in i muren vid jensas och rebsans ben fick ta smällen. läskigt, men gud vad vi skrattade. efter solningen cyklade jag och rebsan tillbaka till hammar, satte oss ute i solen och drack "vira blåtira" som rebsan så gärna ville köpa. Plötsligt kommer Hannah utspringandes från skolan och skriker "HEEEEEEEEEEEEEEEJ" och det lät så lyckligt! det måste ha varit vårkänslan. Hon gjorde oss sällskap och berättade hur hon förstod att vi satt här ute, det gjorde mig ännu lyckligare. Vi lyssnade på musik, pratade, skrattade, planerade 60/70 och bara njöt.
I would do anything to get that day back, and even more the feeling of happiness like nothing else excisted.

Kommentarer
Postat av: hannie

det var en mycket bra dag =)

2009-01-22 @ 17:56:48
URL: http://hanniepannie.blogg.se/
Postat av: Anonym

de var de! HAHA cykelmuren!

2009-01-23 @ 17:00:15
Postat av: rebsan

Oj, hahaha stenmuren mena jag

2009-01-23 @ 17:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback