jävla brandlarm

seriöst! jag trodde jag skulle dö nyss. mitt hjärta nästan hoppade ur kroppen. jag sprang runt i huset och tände ljus lite här och var pågrund av KYLA(!!!!) här hemma. så tänder jag massa ljus på en grej i hallen och helt plötsligt börjar brandlarmet tjuta+att man är ensam hemma. livet kan ju inte bli sämre just nu. HAHA seriöst.

men lite uppigande var ju samhällskunskapen imorse iaf. keep up the good work, Thomas (y) klockren kille som snackade om FN och värnplikt osv. han tyckte nog inte att hans liv var jobbigt iaf. han typ log hela tiden och sa "ni har så mycket roligt framför er, herregud vad roligt vi hade, vi var som en familj, jag har det roligaste jobbet i världen, ni kommer få otroligt roligt i berlin, berlin var otroligt bra"
Olov har minsann haft många elever i sina dagar. höhö

jaja, nu ska jag fortsätta att skriva om två olika platser där man utvinner energi. serri läs frågan
"Jämför två platser där vatten används som energi. Var? Vilka skillnader och likheter finner du? Hur påverkar detta miljö och natur? Tankar kring det och "hållbar utveckling?""
palla liksom,. men a girl's got to do what a girl's got to do.

jag ska dessutom hinna ner till min teammate och fixa lite inför morgonens efterlängtade kväll. stina blir ju hela 18 år på söndag så i morgon blir det till att fira henne! (y) behövs en riktig partykväll känner jag. ¨
men ha en trevlig kväll!
CIAO!

det här är i alla fall jag och rebeckaa. ska föreställa iaf. faaaaaaaaaaan jag saknar sommaren och DIG!! nää nu gör det ont igen. lär dra! PUSS

Kommentarer
Postat av: reb

hahahahahah! magad, nar va de dar? HAHA

2009-01-09 @ 18:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback