Jag saknar dig Rebecka.

jag säger bara: ÄNTLIGEN FREDAG! är det inte otroligt skönt people! ååh jag tycker det är underbart. dagen gick skapligt fort idag, det är härligt hur fort dagarna bara rusar förbi. snart står vi där på skolavslutningen igen. dock kastade våran svenska lärare på oss ett tjockt häfte som ingår i det nya momentet som ska vara klart nästa vecka.! vi som precis börjat prata om att "det är så skönt att det inte är så otroligt mycke nu" men det kommer väl bara mer och mer saker i alla andra ämnen snart också, för det får man räkna med när man är en SAM-SAM elev.

Det gör så ont när jag tänker på Mars,April,Maj, Juni, Juli och Augusti förra året. allt var underbar och det mesta helt enkelt perfekt.
jag slänger in en bild från april/maj och visst kan man se att jag var lycklig? åtminstone lyckligare än idag. om någon tog ett kort på mig idag skulle det vara när mitt huvud covered av en skolbok.


ha en trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback