it's not hard to fall

godkväll!
då var måndagen typ förbi, vilket är skönt. så otroligt jobbigt när alarmet gick i morse, HALV ÅTTA!!! WAAAAAAAAAAAAAY to early for me. men pallrade mig upp ändå, efter mycket snooozande och fick jäkta till bussen. JAG HATAR BUSSEN!!! för det första får man stå och vänta i kylan, sen får man kliva på och mötas av massa blickar, man får knuffa sig fram bland alla folk för att försöka hitta en sittplats och sen ska ALLA av vid bessemer. USCH!

spanska, mentorstid, religion och historia. det var min dag+en visit hos familjen mikaelian efter skolan. och romeo är en gobit!! slänger upp en bild på han och maria från marias dåliga mobilkamera ;D hööhöhö
ha en trevlig kväll, själv ska jag plugga historia tills jag storknar!
 
JUST JA!! BIG NEWS!! skriver med rebsan nu och JAG SAKNAR HENNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! det var väl big news? eller så inte.. fan, come home IVARSSON!

hejdå!

Kommentarer
Postat av: sofia

du skojar inte !!!:P haha, på en lördag även.... det sög lite:P

2009-01-19 @ 19:03:30
URL: http://lillfjun.blogg.se/
Postat av: Kusin Malin

Fräsig blogg josefine!. :) kram Kusinvitamin Malin.

2009-01-20 @ 12:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback