it's addictive

Godafton! (eller godeftermiddag)
Så jävla underbart att vara ledig från skolan idag, onsdagarna som annars är så jävla jobbiga. dock måste jag spendera dagen till att plugga. har legat och läst sen jag vaknade och åt precis. när pappa kommer hem, typ vid tre och när mamma vaknar så ska vi ta klänningen (som mamma köpte till syster i veckan) och åka ner till uppsala. and guess what?! misswikgren hade visst tid med mig!! så henne ska jag nog hinna med att träffa också. dock blir det en snabbvisit för sen äre bara att åka hem och fortsätta plugga... lär nog plugga i bilen också.. prov first thing i morgon. usch!

jaaaaaaja , träffade jenkan igår kväll och nu planerar vi för fullt, samtidigt som man får höra om jenkans jobb och ALLA TYP HUNDRA VISITKORT hon fått ;) höhöhö

nää, nu blire till att läsa om säkerhetsrådet, generalförsamlingen, WHO, IMF osvosv..
hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback