FN...

jaaahaaaaajaaa jag som ville åka till theone i uppsala ikväll, men blev inte så. men det kanske var bra ändå.. för jag vet att jag bara gjort massa annat än att plugga om jag åkte dit. det går ju inte att plugga när man bara skrattar och fjantar sig tillsammans med misswikgren!
jag har bara pluggat sen min sköna promenad hem från skolan och nu sitter jag här med tandvärk/huvudvärk och bara vill lägga mig ner och grina.

i morgon blir det uppsala iaf, på kvällen. och även om du inte kan nath, så kommer jag att kidnappa dig, det förstår du väl? höhöhö nejdå ;) men får iaf träffa systeryster! <3

nu blire plugg och sen tv+popcorn (om jag kan tugga)
hejjjjjjjjjjjjjjjjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback