ett helvete

onsdags natt var ett helvete! sov absolut nada under hela natten och sprang fram och tillbaka på toan. en gång hann jag inte ens dit... men usch det är en annan HEMSK historia. höhö
magsjuka drabbades jag alltså av over one night så jag låg hemma torsdag, fredag och reste mig knappt från sängen. mina stackars parents fick springa och hämta saker åt mig, hjälpa mig upp ur sänger osv. åt knappt någonting alls på två dygn. gårdagen var aningen bättre, så då tog jag mig upp för backen och lade mig i stumpans soffa och kikade film med henne men gick hem i tid och somnade på dirr. idag mår jag bättre men mår ändå aningen illa till och från. men måste ändå gå i morgon, för när man går SAM så har man inte tid att vara sjuk. jag fick panik när jag låg hemma sjuk i TVÅ dagar och då är jag ALDRIG sjuk. men så äre, vi har way to much to do helt enkelt.

jaja, har pluggat idag och skickat in en uppsats i naturkunskap och nu måste jag skriva historia som ska in i veckan. ha en trevlig söndag!
PUSSSSSSSSSSSSSS!



Kommentarer
Postat av: sofia

men gaaaah! jag var också magsjuk igår .. och idag.. suger lite eller?! och då bor jag själv... så ingen kan ta hand om mig inte :P

2009-01-18 @ 21:49:02
URL: http://lillfjun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback