det nya året.

jahaja, då var äntligen 2009 här! och vad händer detta år?! joo man fyller arton, man får sluta tvåan och man ska fixa körkortet!
det bästa är att denna termin som är kvar innan sommarlovet kommer rusa förbi i världens fart!

vad kan man säga om 2008? jag orkar inte skriva ner miljontals ord om året. jag kan bara säga att år 2008 fick man träffa många nya och älskade personer, fick byta skola, ha en helvetes termin med plugg, ha en sista och underbar termin på hammargymnasiet. tiden där var bäst.
år 2008 slutade man ettan på gymnasiet och började tvåan.
sommarlovet där emellan var underbart. det är konstigt hur många nya vänner man funnit, och hur en del bara försvunnit ur ens liv.
år 2008 var till mestadels ett bra år. men 2009 ska bli ännu bättre. har ett nyårslöfte tillsammans med wikgren också. nu äre slut på skiten. no more smoking! detni! vi ska lägga undan 100 kr i veckan. fatta hur mycket det blir tillslut. då ska vi belöna oss med en utomlandsresa! jag vill att rebecka ska bli stolt över mig när hon kommer hem. this is for you babe! :)

alltså 2009 SKA bli toppen. vi kliver in i vuxenlivet och en kär och otroligt saknad vän återvänder hem. rebecka, när du kommer hem ska vi ha så otroligt roligt, du minns väl hur bra förra sommaren var? :)

näää nu äre dags att dra mig undan och plugga lite.
ciao!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vi ska helt klart ha de bäst! :)

2009-01-03 @ 21:08:28
URL: http://iiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback