Cause tonight it's friday night

tacka gud att det strax är helg!!
sista lektionen nu och alla är helt slut. åtminstone jag. har dock gått bra denna skoldag, känns som man fått rätt så mycket gjort. just nu skriver jag om cellen, daria skriver mail till sig själv, linn smuttar på kaffe och säger "jag orkar inte jobba" och maria har precis left the room. whaat? hon bara försvann och nu är hon gone. Jag ser hennes tomma plats med det öppna worddokumentet. jag tror hon rymde från arbetet. way to go girl. jag förstår dig helt och hållet.

looove till min älskade syster! igår när man var som mest nervös och samtidigt skulle plugga när klockan var strax efter halv tolv så kom hon upp från källaren som en ängel med en cola och sa "vill du ha cola?" och sen satte hon sig ner med sin dator bredvid mig och hjälpte mig så gott hon kunde. LOVE!

jaja, nu ska jag skriva mer om cellen och talk some shiit med linnsan och majsan. vi hörs!
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback