äckelsnö!

HATAR detta vädret!! seriöst kan man bli mer deprimerad?!?!?
gårdagskvällen var mysig på klaras och hemma hos oscar med några från klassen (Y) dock upp väldigt tidigt idag. åkte till uppsala vid nio tiden och stormade in hos älskade syster! vi åkte till ikea, stan och donade lite. sen mötte jag upp världensbästa och vi lunchade på stan, gick i affärer och åkte hem till henne där jag självklart fick bli massör. skulle egentligen gått på 18års fest med henne och några girls men näää ibland pallar man inte bara, äckligt väder, blöta fötter och sjukt trött. dock hoppas jag att ni får det toppen!!

vad händer ikväll?
sa jag att jag hatar snö?


"hur ska jag överleva utan dig ikväll då?"
"ta på dig dina otroligt snygga suparbrillor så blir allt perfekt ska du se!"


Kommentarer
Postat av: Natha

hahaha, jo klart ;) men hade ändå vart kul om du vart med lilla stumpan :D

2009-01-27 @ 09:25:57
URL: http://wikgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback