- "my name is lucas scott"

godväll!
jahaja då var helgen slut återigen och i morgon börjar en ny skolvecka. så drygt och jobbigt. dock blev gårdagskvällen trevlig ändå trots äckel snön. jag fick skjuts ner till maria av pappa och sen kikade vi på one tree hill säsong 5. jaa det var ju planerat att kika hela natten, men maria ska ALLTID somna!! men jag gjorde iaf allt för att försöka hålla henne vaken. höhö
"men maria, somna inte"
"men utifall jag somnar..."
"MEN DU SKA INTE SOMNA"
"men utifall jag somnar så stänger du av såhär"
"MEEEN! det är bara 25 minuter kvar på det här avsnittet. sen kan vi stänga av"
haha stackars majsan som pinade sig för att vara vaken...... men ändå inte klarade det.

jaaaaaaja idag har jag inte gjort ett jävla piss alls. söndagar är dom värsta dagarna som finns. nu ska jag plugga lite spanska och sen krypa ner i sängen för en film eller nått. i morgon blir det ännu tidigare morgon då man ska in till tandläkaren i gävle innan spanskan. skjutmig..
Ciao!


Kommentarer
Postat av: m

<3 :)

2009-01-26 @ 18:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback