sweet dream

Hallå mina vänner!
Nu var det ett tag sen. Kom på mig själv med att jag inte skrivit sen i tisdags (självklart inget måste, men jag känner ändå att jag behöver det)

hmm vad har hänt sen i tisdags?
Jag var ut i onsdags, vilket självklart slutade i kaos så jag gick hem, själv, i kylan mitt i natten i strumpbyxor... jaa ni kan ju tänka er själva hur det kändes liksom... dock hade jag min nathalie i luren så det kändes bättre.

torsdagen händer det väl inte direkt något specielt. vad fan gjorde jag i torsdags? haha helt glömt bort.

anyway fredagen är ju ändå viktigast liksom. jag och natha hittade hotelet i sthlm, HELT MAKALÖST! det tyckte pappa också. haha. men vi hade en great night!! dansade och hade så jävla roligt till tre på natten, dock var det inte lika roligt när vi skulle gå tillbaka till hotelet. aldrig känt en sådan smärta i mina fötter.
och just ja: kvällens värsta raggningsreplik går till "tjena tjejen, snygg klocka, värsta bling" haha jisses. Eller kanske dom där tomtenissarna som skröt om limousinen liksom.. vad tycker du nath?

jag har haft en toppen visit i sthlm. nu är jag dock tillbaka till äckelsandviken. seriöst, finns det normala människor i denna stad? hahah njaaa vet inte riktigt jag.

nu ska jag käka med la familia (minus syster) och därefter bege mig ner till maria :)

bilder från sthlm kommer later. men bjuder på denna snygging så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback